Exkluzívna 5 ročná záruka !*
* 5 ročná záruka platí pri nákupe strojov CFMOTO v predajnej sieti Journeyman CZ v ČR a SR - pre prvého majiteľa. Týka sa všetkých modelov štvorkoliek a motocyklov z aktuálnej ponuky strojov CFMOTO oficiálneho dovozcu Journeyman CZ s.r.o. U štvorkoliek CFMOTO je záruka 5 rokov alebo 10.000 km (čo nastane skôr).
Maximum pracovného nasadenia bez kompromisov a bez limitov!
Úplne nový CFMOTO Gladiator UTV625 prichádza v rámci kompletnej revitalizácie CFMOTO segmentu UTV. Nová generácia tohto radu, kde nový smer už nedávno nekompromisne nastolil model Gladiator UTV1000 V-Twin EPS. Nový Gladiator UTV625 má vo svojej triede jednovalcových UTV všetky predpoklady stať sa bestsellerom. Je väčšia, širšia, vyššia, priestrannejšia, silnejšia, odolnejšia, výkonnejšia, kompaktnejšia, s lepšou ovládateľnosťou as viacerými príslušenstvom. Oproti predchádzajúcim generáciám nezostal doslova kameň na kameni, pričom vývojovo-technický tím CFMOTO mal jedinú úlohu: vytvoriť stroj, ktorý bude doslova rozmaznávať svojho majiteľa bez žiadnych neznepokojujúcich pocitov. Ťažká úloha, ale splnená!!!
Viac informáciíZaradené v kategóriách: CFMOTO UTV Štvorkolky
Gladiator UTV625 - šedá / zelená - T1b - 14 039- EUR
Gladiator UTV625 - Camo - T1b - 14 247,- EUR
Nový moderný motor ponúka oproti predchodcovi oveľa viac výkonu a lepšie ladený krútiaci moment (vstrekovanie BOSCH® EFI). Doslova tak z tohto jednovalca vyžmýkate efektívne maximum pri optimálnom priebehu výkonu a spotreby, na čo vám tu slúžia dve mapy riadenia motora WORK/NORMAL, teda práca a bežná jazda. Zvlášť mód NORMAL má obrovskú efektivitu, pretože pri presune zbytočne nepreťažuje rotujúce časti motorovej techniky, a tým samozrejme efektívne a šetrne pracuje aj kanadský bezspojkový variátor CV-Tech.
Dizajn – pracovný stroj plný elegancie… a to je len jedna z množstva inovácií. Na dizajne stroja sa zaslúžilo rakúske designové štúdio KISKA design. Nie je náhoda, že predná maska s plným LED osvetlením ako by už patrila do kategórie auto motív. Dané podčiarkuje moderná grafika a celkovo povrch s prémiovým kovovým odleskom. Vonkajší lak a plasty sú naddimenzované voči poškriabaniu av spoločnosti športovo ladených 12“ hliníkových diskov bude stroj aj po ťažkej práci vyzerať stále sviežo a prémiovo. Nemôžeme zabudnúť ani na to, že aj zadné svetlá sú typu LED. Vydarený dizajn a grafika otvárajú majiteľovi pomyselnú bránu do každodenného života.
Ergonómia a agilita pokračujú v spoločnej línii, a tak má vodič k dispozícii posuvné sedadlo, väčší priestor pre nohy a pre svoje potreby tu môže využiť viac integrovaných odkladacích priestorov s celkovým objemom až 96 l, pričom z daného len pod sedadlom spolujazdca je 59 l. Iste poteší až 3 držiaky na nápoje, 12 V a USB zásuvka. K nastaviteľnému sedadlu vodiča neodmysliteľne patrí nastaviteľný volant. Pre čo najviac pohodlné riadenie aj v zložitých situáciách, volantu asistuje progresívny posilňovač riadenia (EPS). Palubný prístroj je typu LCD s vysokým kontrastom zobrazovania údajov. V stroji je aj parkovacia brzda, ktorá stroj mimoriadne bezpečne „zakotví“. Pokiaľ sa potrebujete dostať k dôležitým častiam stroja, umožní to plne vyklápacia predná kapota a samozrejme ďalší prístup k technike získavate odklopením zadnej korby. Tu sa konštruktéri obzvlášť dôkladne zamysleli a údržba nového UTV už snáď ani nemôže byť jednoduchšia!
Kompaktné rozmery stroja zabezpečia jeho ľahkú manipuláciu. Celkovo stroj znesie až 410 kg zaťaženia, pričom zadná sklopná korba z celkovej možnej záťaže znesie 250 kg. Jej vyklápanie uľahčuje pružinový zdvíhací systém podporený plynovým valcom. Pokiaľ potrebujete náklad pripevniť, po stranách korby sú k dispozícii masívne oká pre kurty, či háky. Nezabúdajme ale na homologovanú ťažnú silu až 800 kg. Diaľkovo ovládaný navijak vpredu vyvinie silu až 1587 kg. Stojí teda pred vami veľmi užitočný a silný pomocník, ktorý zvláda stredne ťažkú prácu vo veľmi ťažkom teréne. Výhodou sú samotné rozmery UTV, ktoré vám vďaka malému polomeru otáčania dovolia ľahko sa otočiť a presne manévrovať aj v tesnom prostredí lesa, na úzkych cestách či na záhrade. To isté platí aj pre manipuláciu v logistických skladoch a menších skladových halách firiem.
Podvozok je pripravený na všetko. Máte k dispozícii pohon 4×4 s elektronickou uzávierkou predného diferenciálu. Svetlá výška až 270 mm je nielen garanciou hladkého prejazdu náročným terénom a je zároveň v tejto triede UTV jednou z najvyšších. Nastaviteľné pérovanie vpredu so zdvihom až 230 mm a vzadu až s 254 mm garantujú hladkú jazdu aj v skutočne extrémnom teréne. O bezpečné zastavenie sa starajú hydraulicky ovládané brzdové kotúče na každom kolese ovládané centrálnym, presne naladeným pedálom. Netreba ale vždy drôt brzdy, spätné kompresné sily motora majú dostatočný účinok na zvoľnenie tempa.
Nový dizajn, farebné verzie, nový motor, viac výkonu, nižšia váha, príjemnejšia jazda, lepšia obsluha, kompaktnejší celok, agilnejšia, príjemnejšia práca s nakládkou… jednoducho všetky inovácie sú namierené na čo najvyššiu spokojnosť užívateľa, či už pri riadení, práci s nákladom, ale aj na voľný čas. Áno, predstavujeme stroj s pôvodným a hlavným zameraním na prácu, ale vďaka všetkým inováciám máme pred sebou aj stroj, ktorý môžete využiť aj na voľný čas spojený ruka v ruke s dobrodružstvom. Počas pracovnej doby nakladajte, ťahajte, pracujte av čase voľného času si naložte na korbu stan, bicykel, gril, či športové potreby a užívajte si…
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 35 litrov |
Dĺžka: | 2820 mm |
Šírka: | 1470 mm |
Výška: | 1950 mm |
Rázvor: | 1950 mm |
Svetlá výška: | 270 mm |
Hmotnosť: | 640 kg |
Rozmery korby: | 1300 x 870mm |
Nosnosť korby: | 250 kg |
Homolog. ťažná sila: | 800 kg brzdený/400 nebrzdený |
Homologizácia: | Pro 2 osoby, plná EU homologizácia, VP sk. B |
Systém pohonu: | |
Prevodovka: | Automatická CVT – variátor CV-Tech / prevody P/R/N/H/L (parkovacia/spiatočka/neutrál/rýchlo vpred/terénna redukcia), uzamykateľný predný diferenciál |
Náhon kolies: | Kardanovými hriadeľmi |
4×4 pohon: | Odpojiteľný |
Predné pneu: | 25×9-14 Innova |
Zadné pneu: | 25×11-14 Innova |
Brzdový systém: | |
Brzda predná: | Kotúčová hydraulická |
Brzda zadná: | Kotúčová hydraulická |
Parkovacia brzda: | Áno |
Odpruženie: | |
Predné: | Nezávislé, nastaviteľné odpruženie/ Dvojité oceľové A-ramena |
Zadné: | Nezávislé, nastaviteľné odpruženie/ Dvojité oceľové A-ramena |
Motor: | |
Typ motora: | 4-taktný, 4-ventilový jednoválec, SOHC |
Vŕtanie x zdvih: | 91 x 89,2 mm |
Objem motora: | 580 cm3 |
Štartovanie: | Elektrickým štartérom |
Chladenie motora: | Kvapalinou s nezávislým olejovým okruhom |
Mazanie: | S mokrou skriňou |
Zapaľovanie: | ECU Bosch (GER) |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanov |
Výrobca | |
Výrobca | CF Moto |