Dizajn renomovaného rakúskeho štúdia KISKA. Kvalita spracovania. Neskutočné tvary. Najmodernejšie technológie. Skvelá ergonómia. Maximálne jednoduché a intuitívne ovládanie. Punc jedinečnosti, luxusu a istota originality. To všetko prináša absolútna novinka CFMOTO Gladiator Z1000 Šport!
Viac informáciíZaradené v kategóriách: CFMOTO SSV Štvorkolky
Málokedy sa stane, že sa koncept stane realitou. Nový CFMOTO Gladiator Z1000 Sport ale tohto v podstate dosiahol. Dizajnové štúdio KISKA sa pri novom exkluzívnom modeli predviedlo vo svojej najväčšej forme a ukázalo, že aj odvážne dizajnérske kúsky možno previezť do reality. Odvážny a úplne originálny dizajn, extra silný výkonný dvojvalcový 1000cc motor a najmodernejšia technika s moderným vyspelým podvozkom, prináša úplne novú dimenziu zábavy!
Monumentálny záťah až 85 Hp (offroad), okamžitá reakcia na plyn (elektronický), špičkový progresívny posilňovač riadenia EPS, kanadský bezspojkový variátor CV-Tech a skvele vyladený moderný podvozok s mohutnými zadnými vlečnými ramenami a plne nastaviteľnými nitrogénovým tlmičmi s vysokými zdvihmi zabezpečí, že žiadny terén nie je prekážkou, žiadny kopec nie je dostatočne dlhý a cestné rovinky sú príliš krátke.
Motor s obsahom 1000 ccm so vstrekovaním paliva od nemeckej značky BOSCH dokáže dokonale uspokojiť nároky náročného užívateľa, predovšetkým svojou pružnosťou a plynulým chodom. Ak potrebujete výbušnú energiu, zošliapnutie plynového pedálu vás zatlačí do anatomicky tvarovanej sedačky. Ak potrebujete brzdiť, kotúčové brzdy sú presné a výdatne im sekundujú vysoko kvalitné viacplátňové 27 "pneumatiky CST STAG. 14 "disky sú z hliníkovej zliatiny a dizajnovo plne ladí s charakterom celého stroja. Je jedno kde a do akých podmienok ste sa dostali, CFMOTO Gladiator Z1000 Šport má možnosť zábavnej jazdy s driftom s pohonom 2WD, v ťažkej teréne pripojíte 4WD a v tých v najextrémnejších podmienkach môžete využiť aj voľbu uzávierky predného diferenciálu.
Pre maximálnu ochranu posádky výrobca použil ľahší, vysokopevnostný, optimalizovaný, jednodielny oceľový rám s otestovanou odolnosťou v najťažších podmienkach. Predné nezávislé zavesenie kolies je systémom na "A" ramenách a všetky štyri kolesá majú plne nastaviteľné nitrogenové tlmiče. Kanadský bezspojkový variátor CV-Tech je dimenzovaný na vysokú záťaž pre extrémne využitie. Úplne nový posilňovač riadenia EPS je dynamický a dokonale reaguje tak na povrch, tak na rýchlosť. Riadenie je potom doslova hračkou.
Pre ešte väčšie pohodlie posádky tú nájdete TFT displej, podobný ako sa používa u motocyklov CFMOTO, ale s prepracovaním a grafikou pre potreby vozidla v teréne. Plnofarebný TFT displej možno vďaka Bluetooth prepojiť s vaším smartphonom. V kokpite nechýba ani USB a 12V zásuvka, samozrejmosťou sú nevyhnutné odkladacie priestory. Pre prípadný náklad môže posádka použiť zadnú korbu, ktorá je tiež chránená oceľovou výstužou. Posádka veľmi ocení strechu (voliteľne) a ergonomický ochranný rám, ktorý myslí na jej bezpečnosť aj v tých najzložitejších situáciách. Samozrejmosťou sú kvalitné trojbodové bezpečnostné pásy, posádka je ďalej chránená aj dverami s oceľovou výstuhou. Nevyhnutným pomocníkom sú vysokovýkonné LED svetlomety, ktoré intenzívnym lúčom osvetlia terén za všetkých okolností. Okrem praktickosti sú tiež jedným z hlavných dizajnových lákadiel celého stroja. Súčasťou základnej výbavy je samozrejme aj homologované ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou, voliteľne je potom k dispozícii silný navijak. Pre čo najväčší akčný rádius je nový Gladiator vybavený takmer 37 l palivovou nádržou.
Motor | |
---|---|
typ | štvortaktný dvojvalec, SOHC, 8 ventily, EFI |
Výkon | 59 kW (80 PS) |
Objem | 963 ccm |
Vŕtanie x zdvih | 91 mm x 74 mm |
Zapaľovanie | CDI |
Chladenie | kvapalinové (voda + olej), elektrický ventilátor |
Hnací systém | |
---|---|
Pohon | 2x4 / 4x4, elektricky prepínateľný |
Prevodovka | automatická Duramatic, L/H/N/R, brzdenie motorom |
Uzávierka p. diferenciálu | áno, elektrické ovládanie |
Prevod | predný + zadný kardan |
Podvozok | |
---|---|
Zavesenie predné | nezávislé dvojité A-ramená |
Zavesenie zadné | nezávislé vlečené ramená |
Tlmiče predné | Nezávislé, nitrogenové plne nastaviteľné odpruženie |
Tlmiče zadné | Nezávislé, nitrogenové plne nastaviteľné odpruženie |
Brzdy predné | hydraulická kotúčová |
Brzdy zadné | hydraulická kotúčová |
Pneu predné | 27 x 9-14, CST |
Pneu zadné | 27 x 11-14, CST |
Rozmery a hmotnosti | |
---|---|
Celková dĺžka | 3185 mm |
Celková šírka | 1820 mm |
Celková výška | 1830 mm |
Svetlá výška | 310 mm |
Rázvor | 2285 mm |
Hmotnosť bez náplní | 610 kg |
Palivová nádrž | 36,5 litrov |
Legislatíva | |
---|---|
Homologizácia | áno, T1B pre dve osoby |
COC list | áno |
Technický preukaz | áno, slovenský čistopis |
Vodičské oprávnenie | skupina B (osobný automobil) |
Ostatné | |
---|---|
Farba | Šedá, Červená |
Výrobca | |
Výrobca | CF Moto |