Nový Gladiator X450 A 2023:
Dĺha dvojmiestna verzia T3b - Zelená tmavá - 6 669,- EUR vrátane DPH.
Príslušenstvo:
625,- EUR - EPS elektronický posilovač riadenia
150,- EUR rozširovacie lemy
62,- EUR ochranné kryty rúk
42,- EUR oranžová farba
42,- EUR opierka a madlá pre spolujazdca (dĺha verzia)
Kľúčové vlastnosti:
- Motor - silný jednovalec odteraz s vyšším krútiacim momentom svojou spoľahlivosťou je len jednou z najlepších súčastí tohto stroja. A nielen to, tento Gladiator sa pýši najnižšími vibráciami vo svojej triede (merané na rukovätiach, sedadle a stúpačkách) a to v celom rozsahu otáčok.
- Tlmiče a zavesenie kolies - nové zavesenie kolies s tvarovanými spodnými ramenami umožňuje vyššie nájazdové uhly a zlepšuje priechodnosť ťažkým terénom. Tlmiče teraz disponujú s 26% vyššou dráhou ako pri pôvodnej verzii. Rám je teraz o 10% ľahší a až 30% tuhší. Model sa vyznačuje aj najlepším nájazdovým uhlom vo svojej triede, s hodnotou až 83 °.
- Variator CVTech - osvedčený kanadský variator CVTech je už roky absolútnym technickým prvkom Gladiatora.
- Plné LED osvetlenie - zadná celohorizontálna LED svetelná rampa je úžasným ale aj praktickým bezpečnostným komponentom. Tesne pod ňou je zakonponovaná vodeodolná skrinka s objemom 10,5 litra. Nová technológia osvetlenia RIDEVISION je presne naladená na X520. Plná LED technológia s prenikavým denným svietením.
- Nový 5″ displej a podsvietené ovládače - úplne nový plne podsvietený 5“ displej. Transparentnosť údajov je garantovaná v noci, či v slnečnom svetle. Podsvietené ovládače sú na oboch rukovätiach praktickým a veľmi žiadaným doplnkom.
- Dokonalé pohodlie - sedadlá majú nový až o 40% hrubší materiál a zároveň je užšia palivová nádrž, čo pre jazdcov tvorí ideálne podmienky. Operadlo spolujazdca má nielen hrubšiu penu, ale aj širšie bočné vedenie a madlá pre ruky z mäkčeného materiálu.
- O 50% vyššia nosnosť nosičov - vďaka novej konštrukcii predného aj zadného nosiča sa o 50% zvýšila ich nosnosť, čo znamená 60 kg nákladu vzadu a 30 kg vpredu. Tento typ nosičov využíva systém CF-CONNECT, ktorý umožňuje pohodlnú a rýchlu montáž prídavného príslušenstva.
Motor |
typ |
4-taktný, 4-ventilový jednovalec, SOHC |
Výkon |
|
Objem |
400 ccm |
Vŕtanie x zdvih |
91 x 61,5 mm |
Zapalovanie |
ECU Bosch |
Chladenie |
Kvapalinou a nezávislým olejovým okruhom |
|
Hnací systém |
Pohon |
4x4 odpojiteľný |
Prevodovka |
Automatická CVT - variátor |
Uzávierka p. diferenciálu |
áno (aj zadný L7e EURO5) |
Prevod |
Kardanovými hriadeľmi |
Podvozok |
Zavesenie predné |
Dvojité oceľové A-ramená |
Zavesenie zadné |
Dvojité oceľové A-ramená |
Tlmiče predné |
Nezávislé, nastaviteľné odpruženie |
Tlmiče zadné |
Nezávislé, nastaviteľné odpruženie |
Brzdy predné |
Kotúčové hydraulické |
Brzdy zadné |
2 kotúčové L7e EURO5 |
Pneu predné |
25x8-12 |
Pneu zadné |
25x10-12 |
Rozmery a hmotnosti |
Celková dĺžka (krátky/predĺžený) |
2100 / 2300 mm |
Celková šírka |
1157 mm |
Celková výška |
1400 mm |
Rázvor (krátky/predĺžený) |
1260 / 1460 mm |
Hmotnosť bez náplní |
|
Palivová nádrž |
Legislatíva |
Homologizácia |
áno T3b |
COC list |
áno |
Technický preukaz |
áno |
Vodičské oprávnenie |
skupina B (osobný automobil) |
Ostatné |
Farba |
Zelená,Oranžová,Kamufláž |